آيسان اسلامي
يكي از بلاگرهاي فعال در اينستاگرام كه محبوبيت زيادي بين كاربران مختلف و به ويژه جوانان دارد، آيسان اسلامي است. كه علاقه به ورزش و خوانندگي دارد و توانسته با تيكه كلام هاي خودش فالور هاي زيادي در شبكه هاي اجتماعي حذب كند.

 

يكي ديگر از تكيه كلام هاي آيسان اسلامي كه باعث چالش هاي مختلفي براي او شده، اين است كه پسر شاه باشه. به صورتي كه برخي از كاربران او در اين مورد مي گويند كه او از نوادگان شاه ايران است و به همين دليل از اين لفظ پسر شاه باش استفاده مي كند. در صورتي كه چنين ادعا و صحبتي به هيچ وجه صحت ندارد و صرفا يك تكيه كلام ساده است.

ريلزهاي ميليوني آيسان در اينستاگرام

ايسان در اينستاگرام در موضوع موضوعات مختلفتي صحبت ميكند كه بعضي از اين ويدئو ها بازديدهاي ميليوني گرفته كه پر بازديدترين آنها را در زير ليست كرديم

جوب آب قورباغه و عقرب بيناموس????

 

معرفت پر

 

حرف هاي آيسان در مورد طلاق

 

وضعيت بدن بعد از 30 سالگي????????

 

ليست آهنگ هاي آيسان اسلامي

يكي ديگر از دلايل محبوبيت آيسان اسلامي بين كاربران و دنبال كنندگان او، به دليل انتشار آهنگ هاي مختلف و ريميكس هايي است كه توسط او و در صفحه اينستاگرامش منتشر شده است.

از جمله ريميكس ها و آهنگ هاي محبوب آيسان مي توان به موارد زير اشاره كرد:

  • آهنگ پسر شاه از ماهان خادمي
  • آهنگ پسر غدير از عليرضا رحيم پور
  • آهنگ ژيپ ژاپ كودتاگر بوشه از عليرضا رحيم پور
  • آهنگ اوه از حسين تهي و آيسان اسلامي

 

 

آيا ايسان اسلامي نوه شاه است؟

آيا آيسان اسلامي نوه شاه است؟

خير. با توجه به اين كه آيسان در لايوها و ويدئوهاي مختلفي كه در مورد او منتشر شده، از تكيه كلام پسر شاه باشه استفاده مي كند؛ برخي از كاربران و فالوورهاي او مي گويند كه او نوه شاه است. در صورتي كه اين گونه نيست. او صرفا براي جلب نظر كاربران از اين تكيه كلام استفاده مي كند.

دعوت ايسان از ايرانيان براي سرمايه گذاري

يكي از اقداماتي كه در طي ماه هاي اخير آيسان اسلامي انجام داده، دعوت كردن از ايرانيان ساكن ايران يا خارج از ايران براي سرمايه گذاري و شروع فعاليت در شركت چلندر هوم شركت شخصي اوست.

در واقع هدف او از اين كار اين است كه ايرانيان ساكن ايران يا ساير كشورهاي ديگر، از طريق سرمايه گذاري در پروژه هاي ساخت و ساز ملك و املاك و ساير مستقلات او سهمي داشته باشند. علاوه بر اين، او در اين مورد بيان كرده كه حداقل مبلغ براي شروع سرمايه گذاري 10 هزار دلار است.

يكي از پيشنهادات جالب او اين بوده كه هر فردي كه بيشتر از 50 هزار دلار سرمايه گذاري كند، رسما براي او دعوتنامه اقامت در آمريكا را ارسال مي كند. در واقع هدف آيسان از اين كار افزايش رقم سرمايه گذاري هاي خود و كسب درآمد بيشتر است.

فيلم صحبت هاي آيسان اسلامي در مورد سرمايه گذاري

همان طور كه در پاراگراف بالا نيز ذكر شد، آيسان اسلامي از كليه ايرانيان دعوت به سرمايه گذاري كرده است. همچنين او ويدئوهاي مختلف در اين مورد ضبط و در پيج اينستاگرام خود منتشر كرده است.

بنابراين براي كسب اطلاعات بيشتر مي توانيد اطلاعات لازم را از طريق پيج اينستاگرام او و همچنين با مراجعه به سايت چلندر هوم به دست آوريد. چرا كه صرفا از طريق صحبت هاي او نمي توان اطلاعات كافي در اين مورد به دست آورد و اقدام به سرمايه گذاري كرد.

پيام Aisan Eslami به مخاطبان ايران بيوگرافي

براي تغيير اين متن بر روي دكمه ويرايش كليك كنيد. لورم ايپسوم متن ساختگي با توليد سادگي نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافيك است.

به همين دليل يك پيام براي همه مخاطبين ايراني خود دارد كه اين پيام به شرح زير است:

” سبك زندگي سالم را انتخاب كنيد و به ورزش كردن مشغول باشيد. به ديگران ظلم نكنيد و هميشه به نيازمندان كمك كنيد. سمت مواد مخدر از جمله گل و علف (ماري جوونا) نرويد. من تمامي راه هاي نادرست را در زندگيم طي كرده ام و تجربيات زيادي دارم و زندگيم را همانند يك بازيگر در يك سريال جذاب و ديدني بازي مي كنم. اين مسير تا زماني كه عمرم تمام شود ادامه دارد. گاهي اوقات حرف هايي مي گويم كه خودم هم دوست دارم بشينم و به تجربيات و صحبت هايم گوش دهم. اين قطار در حال حركت است و دنبال كنندگان من در واقع مسافرين اين قطار هستند. با من همراه باشيد تا آخر اين داستان جذاب را باهم ببينيم.”

راه هاي ارتباطي با آيسان اسلامي

همان طور كه در قسمت هاي مختلف اين مقاله ذكر شد، آيسان اسلامي در شبكه هاي اجتماعي مختلف فعاليت زيادي دارد. در برخي موارد نيز با دنبال كنندگان و طرفداران خود نيز گفتگو مي كند.

اما نكته مهمي كه در اين مورد وجود دارد، اين است كه طرفداران او اقدام به راه اندازي فن پيج كرده و عكس ها و ويدئوهاي مختلف او را در يك پيج جديد منتشر مي كنند كه متعلق به آيسان نيست.

در واقع راه هاي ارتباطي مختلفي با آيسان وجود دارد كه به شرح زير است:

  • پيج اينستاگرامaisan_eslami
  • يوتيوب Aisaneslami1987
  • وب سايت aisaneslami.co

رابطه ايسان اسلامي با رپرها و سلبريتي ها

رابطه ايسان با رپرها

يكي از ويژگي هاي برجسته آيسان اسلامي رابطه صميمي و زياد او با برخي از رپرها و سلبريتي ها است. به صورتي كه بارها در ويدئوها و استوري هاي مختلف خود در اينستاگرام صحبت هاي زيادي در مورد رپرهاي مختلف علاقه خود مطرح و بيان مي كند. در ادامه به معرفي كامل تر رابطه او با سلبريتي هاي مختلف مي پردازيم.

همان طور كه در پاراگراف هاي بالاتر نيز ذكر شد، آيسان اسلامي با همكاري چند خواننده و رپر مختلف موزيك ها و ريميكس هايي را منتشر كرده است. اين كار تاثير زيادي در افزايش شهرت و محبوبيت او داشته است. به همين منظور در ادامه رابطه آيسان اسلامي و ساير رپرها را مورد بررسي قرار مي دهيم.

رابطه آيسان با تهي

يكي از رپرهاي معروف و محبوب ايراني كه در ايران و سراسر دنيا طرفداران زيادي دارد، حسين تهي است. حسين تهي و آيسان با يك ديگر علاوه بر دوستي و صميمت زيادي كه دارند، همكاري مشترك در منتشر كردن يك موزيك نيز داشته اند.

 

يكي از موزيك هاي اين دو نفر كودتاگر نام داشت كه پس از منتشر شدن و قرار گرفتن روي سايت هاي مختلف، مورد استقبال افراد زياد به ويژه دنبال كنندگان آيسان اسلامي و تهي قرار گرفت.

علاوه بر اين، حسين تهي و آيسان بارها در صحبت هاي خود از با اخلاق بودن يك ديگر صحبت و ياد مي كنند. به همين دليل احتمال دارد كه در آينده اي نه چندان موزيك هايي مشترك از اين دو نفر منتشر و شنيده شود.

رابطه Aisan Eslami با هيپ هاپولوژيست

يكي ديگر از رپرهاي نسل جديد و محبوب بين جوانان، هيپ هاپولوژيست است. اين فرد همشهري آيسان اسلامي است و به همين دليل طي دوستي و همكاري آن ها با يك ديگر يك موزيك به نام ويسلر از آن ها منتشر و معرفي شد. زماني كه اين آهنگ منتشر شد، انتقادهاي مختلفي در مورد آن مطرح شد.

با اين وجود اين موزيك به سرعت مورد استقبال افراد مختلف و حتي افرادي كه از طرفداران آيسان اسلامي نبودند، هم قرار گرفت.

رابطه آيسان با شايع

يكي از رپرهاي معروف و دوست داشتني ايراني كه سال هاست رابطه و صميميت زيادي با آيسان اسلامي دارد، شايع است. در طي ماه هاي اخير شايعات و صحبت هاي مختلفي در مورد اين كه اين دو نفر قصد همكاري و انتشار يك موزيك را دارند، بيان شده است. اما هنوز اين دو نفر به صورت رسمي در مورد اين همكاري صحبتي نكرده اند.

رابطه آيسان با عرفان

رابطه Aisan با عرفان

عرفان نيز يكي از رپرهاي پر طرفدار و قديمي ايراني است كه سابقه فعاليت طولاني در زمينه خوانندگي دارد. عرفان و آيسان اسلامي نيز رابطه دوستي خوبي با يك ديگر دارند. به صورتي كه در كنسرت هاي اخير عرفان ديده شده كه آيسان و عرفان در پشت صحنه ارتباط صميمي و گفتگوي گرمي با يك ديگر دارند.

علاوه بر اين، عرفان نيز در يكي از لايوهاي خود در اينستاگرام بيان كرده كه آيسان فردي مهربان است و شخصيت حساسي دارد.

رابطه Aisan Eslami با خانواده اش به چه صورت است؟

آيسان اسلامي طي صحبت ها و لايوهاي خود چندين بار اعلام كرده كه بيشتر از 20 سال است كه با مادر خود ارتباطي ندارد. در واقع اين تصميم پدر او بود كه پس از جدايي آيسان و مادرش هيچ ارتباطي با ديگر ندارند. همچنين مادر او در 30 مرداد 1402 بر اثر سكته مغزي نيز فوت كرد.

پدر او نيز همچنان در روستاي چلندر زندگي مي كند. با اين وجود او در اكثر ويدئوها و استوري هاي خود سعي دارد كه پدر خودش را معرفي كند. همچنين او از پدرش به عنوان يك فرد مهربان ياد مي كند. اين موضوع ممكن است به دليل حمايت هاي مالي زياد پدرش آيسان به او است.

 

 

.

امتیاز:
بازدید:
برچسب: آيسان اسلامي،
موضوع:
[ ۴ دى ۱۴۰۲ ] [ ۰۷:۵۳:۰۳ ] [ pml ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 9
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
آرشيو مطالب
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی